Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij uiterlijk de volgende dag te verzenden. Bestellingen die vrijdag binnenkomen na 12:00 uur verzenden we op maandag (met uitzondering van de feestdagen).

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De levering van de bestelling loopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Je ontvangt van ons bericht inclusief Track & Trace code op het moment dat de bestelling bij ons verzonden is.

Het is ook mogelijk om de bestelling op te halen bij onze Chocolaterie aan huis in Zuidlaren. Indien je hebt aangegeven dat je de bestelling zelf komt ophalen bij ons op locatie dan staat deze bestelling over het algemeen de eerstvolgende werkdag na ontvangst van je bestelling klaar. Je krijgt van ons een bericht op het moment dat de bestelling gereed staat en opgehaald kan worden. Neem deze email mee (mag ook digitaal) als je de bestelling komt ophalen. Check altijd eerst de openingstijden om te voorkomen dat je voor een gesloten deur staat!
Ja, dat kan! Ook bedrijven kunnen bij ons terecht voor prachtige, smaakvolle geschenken voor medewerkers of relaties. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kan je alleen niet-voedingsproducten terugsturen. Dit betekent dat je geen producten van De Chocoladewereld kunt retourneren. Indien een product onverhoopt beschadigd of niet met de gewenste kwaliteit is aangekomen, horen wij dat graag. Je kunt dan het beste contact opnemen via info@dechocoladewereld.nl.

Hieronder kun je het modelformulier herroepingsrecht downloaden en invullen indien je daarvan gebruik wenst te maken:

https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/voorbeeld-modelformulier-herroepingsrecht

Mocht je teleurgesteld zijn in ons product en/of onze service, dan betreuren we dat en zullen we altijd proberen de situatie naar ieders tevredenheid op te lossen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dechocoladewereld.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

De Chocoladewereld.nl

Tel:
06 – 306 375 32
Mail: info@dechocoladewereld.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is:
Dechocoladewereld.nl
Onze domeinnaam is: www.dechocoladewereld.nl

Ons vestigingsadres:
Ekkelkamp 3A
9471 AC Zuidlaren
KVK: 80217451
BTW: NL003408501B08

Betalen

Bij ons kun je betalen met iDeal. Wil je op een andere manier betalen, neem dan contact op voor de mogelijkheden.
Voor bedrijven bestaat er de mogelijkheid om te betalen per factuur. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Kaneel

Omschrijving bonbon

Melk chocolade gevuld met een zachte kaneelganache

Nobel

Omschrijving bonbon

Pure chocolade, gevuld met een ganache met Amelander Nobel Likeur

Karamel zeezout

Omschrijving bonbon

Melkchocolade gevuld met een ganache met vloeibare eigen gebrande karamel getrokken uit verse vanille en een vleugje zeezout